Tuesday, December 12, 2006

тэр нэг муу өөдгүй жолооч...

Өчигдар орой ажлаасаа гэрлүүгээ явж байлаа. Угаасаа л Улаанбаатарт замын түгжрэл ямархуу болсныг хэн хүнгүй л мэдэж байгаа. Зогсож байтал араас нэг машин шүргээд авлаа, юу болов энээ тэрээ гээд л буухын завдалгүй хажуугаар хээв нэг давхиад өнгөрч байхийн... миний ч уур хүрч араас нь хурдаллаа... урдуур нь ороод тоормос гишгэлээ.. зогсох янз алгаа хажуугаар дайрсаар байгаад гараад явчлаа. Нэг муу excel-тэй хамаагүй ингээд байвал би л их хохирол амсах тул араас нь дагалаа. Ашгүй нөгөөх чинь улаан гэрлэн дээр очоод зогслоо. Би ч буугаад эхлээд шүргэсэн газрыг нь шалгатал хар толбо татуулаад хаясан байлаа. Машин маань цагаан өнгөтэй өнгө үзэмж гайгүй л дэ. Нөгөө машин дээр очоод "машин тэрэг шүргэчээд зугатаадаг нь ямар учиртай юм! Буугаад ир! Тэр зураасаа хар!" энээ тэрээ гэсэн чинь хаалгаа дотроосоо түгжчээд цонхныхоо завсраар "Сонин юм яриад бай! Юун зураас мураас" гээд ихэд уур хүргэлээ. Байгаа байдал харваас л хачин нөхөр байлаа. Тэссэнгүй хаалгыг нь чанга өшиглөөд хаялаа.. бууж ирдэггүй ээ... гүрийсээр байгаад ногоон гэрэл асангуут давхиад одлоо... ихэд хурдалж байна аа.. надаас зугатаагаад байгаа бололтой... миний явж буй зүгт яваад байгаа болохоор нь би яг ард нь нэг хэсэг явлаа... эргэн эргэн хараад л давхиад байх юм. Хэлэх үг ч олдсонгүй, зам саллаа. Хажууд явсан эхнэр маань айсан бололтой таг дуугай л сууж байлаа, гэнэт өөрөөсөө ичих шиг... яагаад гэвэл би уур хүрч хараалын үгийг хайр найргүй нэг хэсэг хэлээд авсан юм. Гэрийн хаалгаар орон ортол хэн хэн нь дуугарсангүй. Гэрт оронгуут л ХҮҮХЭД :) бүх зүйл мартагдаж хэвийн байдалдаа орсон до.

Ер нь бодоод байхад хотын хөдөлгөөнд оролцож байгаа жолооч нарт хөдөлгөөний соёл маш их дутагддаг. Гадны нэг хүн ирчээд манай улсад жолооч нь зам тавьж өгдөг, Монголд хэн өрссөн нь гардаг гээд л ярьж билээ. Сүүлийн үед 2 жолооч зохицож болно гээд дүрмэндээ оруулцан нь хогийн гаруудад бөөн далим болсон байх.

No comments: